اتفاقات جنجالی دیدار تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۴ با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد.

فوتسال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، روز گذشته و در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان، دیدار تیم‌های ایران و فرانسه از گروه F برگزار شد و در پایان تیم ایران موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریف اروپایی خود را شکست دهد. شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند.

این دیدار در حالی آغاز شد که ایران به دلیل تفاضل گل بهتر، در رده اول جای داشت و فرانسه نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داده بود. این دو تیم ترجیحشان این بود که به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم صعود کنند چرا که در ادامه مسیر آسان‌تری برای رسیدن به نیمه‌نهایی طی می‌کردند. از این رو هر دو تیم در نیمه نخست را با یک بازی کسل‌کننده و بدون گل به پایان رساندند. در نیمه نخست هر دو تیم با پاس‌کاری‌های مکرر سعی در تلف کردن وقت داشتند و تیمی به صورت جدی به سمت دروازه حریف حمله نکرد.

در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و سالار آقاپور ملی‌پوش کشورمان با یک ضربه آرام دروازه فرانسه را تهدید کرد و دروازه‌بان خروس‌ها نیز با خالی کردن دروازه باعث شد تا اولین گل ایران رقم بخورد. شاگردان وحید شمسایی با این اتفاق به این نتیجه رسیدند که باید به صورت اجباری به عنوان تیم اول صعود کنند و به همین دلیل، سه گل دیگر نیز به ثمر رساندند.

در پایان این مسابقه تیم ایران در یک هشتم نهایی با مراکش روبرو شد و فرانسه نیز باید به مصاف تایلند برود.

پس از اتمام این دیدار، واکنش‌های منفی اهالی فوتسال به اتفاقات این دیدار رقم خورد. در اولین واکنش، میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی تایلند با انتشار پستی در اینستاگرام، نوشت: بدون توجه هر اتفاقی که روز بیست و هفتم (سپتامبر) رخ دهد و با پذیرش اینکه ما ضعیف‌ترین سمت داستان هستیم، این را می‌گویم: فرانسه، با آغوش باز پذیرای شما هستیم! همه مسئولان فدراسیون‌های ایران و فرانسه که امروز در مقابل من در جایگاه بودند و بازیکنان هر دو تیم که در زمین بودند، ورزش را بی‌حرمت کردند. در طول عمرتان دیگر نباید پای‌تان را در سالن فوتسال بگذارید. شما نماینده همه چیزهایی هستید که برخلاف بازی جوانمردانه و ارزش‌های یک ورزشکار سطح جهانی است. وقتی دوباره سرود ملی کشورتان را می‌شنوید صورت‌تان باید از شرم سرخ شود! شما نفرت انگیز هستید و احترام من را به عنوان همکار و ورزشکار از دست دادید.

فالکائو اسطوره برزیلی فوتسال جهان نیز در خصوص این بازی نوشت: تیم ملی فرانسه به راحتی اجازه داد که ایران دروازه‌اش را باز کند. از این بدتر نمی‌شود.

سایت معتبر فوتسال پلنت نیز در مورد این بازی جنجالی نوشت: واقعاً متاسف هستیم اما مجبوریم بگوییم که «بی بازی» در بخارا به پایان رسید. فوتسال در این بازی شکست خورده است. گل‌های نیمه دوم نمی‌تواند نمای کلی به جای مانده از این مسابقه را پاک کند. ما این انتظار را نداشتیم، ما برای ورزش خود لیاقت بیشتری قائلیم.

در ادامه یک کاربر تایلندی در شبکه اجتماعی X (توییتر) نوشت: شرم‌آورترین مسابقه‌ای که تا به حال شاهد بوده‌ام. این بازیکنان و مربیان باید حداقل یک سال از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم شوند.

یک کاربر دیگر نیز عنوان کرد: من تماشای مسخره بازی ایران و فرانسه را در نیمه اول متوقف کردم. فرانسه بعد از اینکه در رسیدن به جام جهانی تاریخ‌ساز شد، پیشرفت فوق‌العاده‌ای‌کرد اما حالا این پیشرفت لکه‌دار شد. نتیجه این کار چه بود؟ دادن یک هدیه انگیزشی به میگل رودریگو و تایلند برای بازی در مرحله یک هشتم نهایی.

به جز این واکنش‌ها، واکنش‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد و حالا باید دید کمیته فنی مسابقات جام جهانی در فیفا چه تصمیمی در خصوص اتفاقات جنجالی این دیدار خواهند گرفت. باید دید آیا محرومیتی در این خصوص ایجاد خواهد شد یا خیر.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اتفاقات دیدار با فرانسه گفت: باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

وحید شمسایی در خصوص اتفاقات بازی ایران مقابل فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال اظهار داشت: اتفاقی نیفتاده است. ما با مساوی هم به عنوان تیم صدرنشین صعود می‌کردیم و دوست نداشتیم خودمان را به آب و آتش بزنیم. آن‌ها باید ما را می‌بردند. چندین بازیکن ما آنفولانزا گرفته بودند و شرایط خوبی نداشتند و به استراحت پرداختند. دو بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داشتیم. خودم هم حال خوبی نداشتم. سه روز بعد این بازی هم باید بازی می‌کردیم؛ حالا با هر تیمی. من این موضوعات را اتفاق نمی‌دانم. هرکسی می‌تواند هر تصمیمی برای خودش بگیرد.

وی در مورد واکنش‌های منفی اهالی فوتسال گفت: واکنش منفی؟ باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد مسیر سخت تیم کشورمان برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام جهانی، تصریح کرد: بالاخره جام جهانی است. برای بازی کردن آمدیم نه خوشگذرانی. اعتقادم این است که قرعه، بخشی از شانس آدم‌هاست به خصوص در مرحله حذفی.

شمسایی در مورد مراکش، حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی گفت: مراکش تیم بسیار خوبی است. در دو، سه سال گذشته نتایج قابل قبولی داشته است. این تیم بازیکنان بسیار تکنیکی و تاکتیکی دارد و سال گذشته بهترین تیم دنیا شده و مربی آن‌ها نیز به عنوان بهترین مربی انتخاب شده است. با تمام وجود به این بازی می‌رویم. ما ایران هستیم و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد.

وی افزود: امیدوارم تا پنجشنبه دکترهای تیم زحمت بکشند و بچه‌ها را به شرایط ایده‌آل برسانند. مصدوم و محرومانمان برگشتند. از امروز برای بازی با مراکش تمرین می‌کنیم. همین حالا هم داریم با شهاب سفال‌منش بازی‌های مراکش را می‌بینیم. خیلی هم توجه به سخن آدم‌ها ندارم. ما با ۹ امتیاز صعود کردیم و بابت این موضوع، خدا را شکر می‌کنم.

کد خبر 883631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 281
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 176
  • H.D IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    اصلا به ایران مربوط نیست چراکه تکلیف ما قبل از بازی مشخص بود این فرانسه بود که باید می‌جنگید و با این حال باز ما بردیم ایرانیان و کارشناسان ایرانی لطفا به کاهدان نزنید که آخر سر سر مارو ببرند چون ما ایران هستیم و فرانسه بره بالا. مم۶
    • امید عزیزی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      خداوکیلی بادیدن نیمه اول کلی خجالت کشیدم واعصابم خرد شد و ادامه بازی کلا ندیدم ... واقعا باعث شرمندگی وخجالت بود این روش بازی ناجوانمردانه... لطفا تعصب بیجا نداشته باشین و بیطرف قضاوت کنید...
    • حامد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      اقای امید عزیزی،من کل بازی رو نگاه کردم،شما اگه فوتبالی یا ایرانی بودی کل بازی رو نگاه می کردی،ایران تیم صعود کرده بود،قرار نیست به به اب و اتیش بزنه،احتیاط می کنه که بازی رو از دست نده،نیمه دوم هم بازی رو بردیم و بچه ها بازی کردند،هیچ مربی نمیاد اول کار به اب و اتیش بزنه و تیم رو ب بفنا بده،شما اگر از شمسایی بیشتر حالیته بگو ما هم بدونیم
    • حسین DE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      81 63
      ایران که نمیخواست به آب و آتیش بزنه برای چی نیمه اول پاور پلی بازی میکرد و توپ لو میدادن
    • احمد IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      آنچه که عیان بود فرار هردو تیم از بردن حریف بود باید هر دو تیم بابت این بازی دروغین تنبیه شوند.
    • کیسه آبی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      92 21
      بازیکنان ایران باید چند گل به خودشان میزدن تا بعنوان تیم دوم صعود میکردن. تو شل بازی فرانسه ایران رو از رو برد
    • روح IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      51 25
      وقتی توی تورنومنت بازی میکنی باید برات مهم باشه کجای جدول به چه تیمی میخوری. باخت مصلحتی هم بد نیست چون یه جور شطرنج مربیان هست که باید درست بچینن بازی های مرحله بعدشون رو
    • مجتبی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      21 12
      آقا حامد تو نیمه اول احتیاط میکردین که گل نمیزدین موقعیت هارو الکی هدر میدادین. توپ رو برمیگردوندین عقب. خطای پاس به دروازه بان انجام میدادین؟؟؟؟
    • سعید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      37 17
      اینهایی که یک ذره تعصب به کشورشان و تیم کشورشان ندارند از همون بهتر که برن آلبانی
  • 275 IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    باید هردوتون اخراج شوند
    • رحیم IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      18 28
      فرانسه هم صعود کرده بود
    • ID ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      17 49
      هر سه تا باید اخراج بشن
    • علی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      71 10
      باید کل جام تعطیل بشه ! 😃😃😏😏😏
    • میلاد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      37 9
      داداش ساقیت کیه.......
    • Moslem,Irani IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      77 19
      باید کل بازیها لغو و نتایج المپیک پاریس را باطل اعلام کنند و سازمال‌ملل هم پس عذرخواهی منحل شود و تا اطلاع ثانوی نانوایی‌های سراسری حق نان دادن به آنها را نداشته‌باشد و به آنها فقط اجازه نوشیدن آب‌حوض بوسیله چنگال داده شود...🚶والا به‌جان خدا 🚶
    • ..‌ IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      32 7
      چشم عباس آقا 🤣
    • هشام IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      40 11
      اصلا"ربطی به ایران نداره پس هلکی خجالت کشیدی و چیزی از فوتبال حرفه ای سر در نمیاری. همونجور که سرمربی عزیز تیم فوتسال کشورمان فرمود تیم ملی با تساوی هم به عنوان تیم اول میرفت نبابراین نیازی نبود که تیم خودش رو به آب و آتیش بزنه. درضمن تیم چند بازیکن اصلیش هم به علت آنفولانزا و مصدومیت و محرومیت نداشته ولی با این وجود تیم فرانسه رو به گل بست. خودمان هلکی حاشیه درست نکنیم که بقیه بتونن علیه تیم ملی خودمان استفاده کنند
  • جیرجیرک IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    دلم خنک میشه که هردو تیم از ادامه بازیها اخراج و جریمه سنگین مالی و محرومیت چندین سال حضور در جام جهانی بدن بهشان گفتی برن یقه اون کسی که دنبال این چیزها بوده را بگیرند خوب اون دنبال یک هدف بود تو چرا بازیی نکردی نیم اول و حداقل چند گل می‌زدی اون وقت حرف تو صادق بود در هر صورت شما و صدا و سیما و گزارشگراش خصوصا اون مجری شبکه سه
    • Hamed IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      آفرین به حس وطن پرستید سر شماها رو باید ببرند تا درس عبرتی بشه در تمام دنیا ک همه بدونن وطن مثل ناموس آدم میمونه
    • حمید رضا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      بی وطنی و وطن فروشی شاخ دم نداره هر انسانی خودشو نشون میده فقط باید دقت کرد تا ذات هر نف و بشه شناخت این وطن فروسیت نشونه بی غیرتی هم هست انشالله روزی بشه آدم فروش بی وطن های مثل تو از ایران حذف بشن چوم ایران کشور با غیرتان با وطن ها هست ناموسشان رو همه جوره هواشو دارن
    • عباس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      بعضی ها اگه دهانشون می‌بستند بهتر بود
    • مهرداد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      76 21
      واقعان ایرانی ماجوان مرد داریم ما پرچم سه رنگ داریم الله داریم
    • ناصر IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      88 14
      تو ایرانی هستی؟چرا تعصب نداری؟
    • بیات DE ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      79 10
      چرا باید این اتفاق بیفته خوبی که کاره ای نیستی انصاف هم خوب چیزیه اونی که باید یقه اش را بگیرند. ایران نیست خودزنی هم حدی داره
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      آقایون وطن پرست، شرافت از هر چیزی بالاتره
    • تایگر IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      32 6
      خوب شما خیلی بیجا میکنید که دلتون خنک میشه
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      33 6
      ایران برده میفهمی یعنی چی برده.پس بازی کرده.باید مراقبت از مصدومیت و ....میداشت
    • حسن مهدی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      14 2
      دمت گرم
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      3 0
      شما داری در مورد جریمه سنگین مالی و چندین سال محرومیت برای ایران که مثلا وطنتون هست صحبت میکنید؟
    • طیاری IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      2 0
      تومیسوزی و فعلا خنک نمیشی
  • مهدی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    قانون بازی جوانمردانه باید هردوتیم ایران وفرانسه باید چندین سال از فوتبال محروم وجریمه بزرگی شوند تکلیف اون تماشاگران چیه؟
    • سعید IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      معلومه سوختی بد جور سوختی ایران سعود کرده آب خنک میخای؟؟؟
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      ... چه ربطی به ایران داره ایران که بازی برده حقارت و ذلالت چقدر البته این از نداشتن عزت نفس هست که ایران رو مقصر میدونی
    • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      تو کلا با همه چی و همه کس مشکل داری
    • اخراج افغانی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      تو ایرانی نیستی
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      مغزت تاب داره
    • آسمان آبي IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      چرت نگو مومن ما۴تآ زدیم
    • حامد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      حتما لازم نیست نظر بدین . بعضی مواقع سکوت بهتره تا هر خرفی بزنین .
    • چیگالیتی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      افغانی عزیز شما لطفاً در مورد کشور خودت نظر بده با تشکر
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      55 2
      ایران که بازی رو برد ۴ تا هم زد اونا از قصد باختن و گل خوردن و باید جریمه شن
    • حمیدرضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      58 2
      به ایران چی ما بازی رو بردیم فرانسه مقصره
  • ابی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    خب برن فیلم بازی ببین بی تجربگی فرانسه تیم تازه ورود کرده جام جهانی بوده ،فک کرده اگه تیم اول گروه باشند ک نمیتوانستند باشن، تازه ما ۴گل زدیم چند گل هم نتوانستیم گل کنیم مساوی هم بقول شمسایی بازم تیم اول بودیم ،بذامیپ قهرمانی در جهان فوتبال سالنی💙🇮🇷❤️💎
  • پویان IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    اعتبار وآبروی فوتسال ایران رفت حذف با افتخار بهتر از قهرمانی و بی آبرویی بود
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      حرف مفت نزن
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      51 7
      نادون ، ایران صعود کرده بود واسه چی به آب و آتیش باید میزد بعدش باختم می آورد صعود می‌کرد یعنی حرف شما فقط باعث خنده هست،، راستی ایران 4 گل زد،، فرانسه حتما با افتخار وعزت باخت که دروازه بانش یکهو بیخیال دروازه بانی شد خخخ
  • Alireza IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    واقعا بازی مسخره‌ای بود !!!!!
  • Amir IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    چهارتا زدیم بسته دیگه، نیمه اول هم دلمون نخواست حمله کنیم شاید نخواستیم مصدوم بدیم یا خسته بشن یا هرچی تاکتیک این بوده نیمه دوم له کنیم ضمن اینکه دو بازی اخیر هم ایران در نیمه اول خوب نبود
  • شاهین اهواز IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    آقای شمسایی هم خودت را خراب کردی هم نام مقدس ایران را. فراموش کردید که در جهان به بازی جوانمردانه امتیاز اصلی را می‌دهند.از قبل بازی با فرانسه گفتی ۳نفر آنفلونزا گرفتند و چند نفر مصدوم داریم بعد از این آبروریزی می‌گویی مصدومان خوب شدند و آنفلونزایی ها هم می‌رسند.فقط می‌گویم آنجا بازی های داخلی نیست کمی خجالت بکش و عذرخواهی کن.جام هم بیاری هیچ ارزشی ندارد.
    • ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      دمت گرم، ضمن اینکه با مقایسه ایران و فرانسه در آخر بازی می‌فهمیم که مثل همیشه فرانسه مثل سیاست ورزش رو هم به لجن کشید نه ایران، خود تحقیر ها هم ببندن دیگه
    • یونس IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      دورۀ نقاهت آنفولانزا ۳ تا ۴ روز بیشتر نیست. طبیعی هست که بچه‌ها برسن
    • ارش IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      41 2
      عزیز ندیدی خودش هم آنفولانزا گرفته بود با ماسک بود بعد برزیل فردا بازی داره ایران پنجشنبه برزیل 2روز بیشتر استراحت می‌کنه نخواست بچه ها خسته شن با مساوی هم به اعنوان تیم اول می‌رفتیم بالا فرانسه بازی نکرد
  • فرزاد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    به کسی ربطی ندارد. این دو تیم تمایل داشتن اینگونه بازی کنند. مگر کشورهای ... عربی در فوتبال الکی وقت کشی نمی‌کنند . مگر بقیه تییمها در ورزشهای متفاوت همین شیوه را بازی نمی‌کنند . اصلا تاکتیک ایران و فرانسه در این بازی اینگونه بوده که احتیاط کنند . دست خودشان را برای بازی بعد رو نکنند. و اینکه نخواستند خودشان را خسته کنند و برای بازی بعد آماده باشند چون نتیجه این بازی مشخص بود . این نظر مربی است که بتواند از مراحل رد بشه
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      درود خدا بر قضاوت عادلانه شما
    • سعید IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      12 5
      احسنت چکار میشه کرد از بعضی از ادمهای وطن فروش بیشتر از این نمیشه انتظار داشت بعضی از ادمها به اندازه مهاجر هایی که کشور دیگری را گرفتند هم غیرت و تعصب ندارن
    • Esmail IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      3 1
      دمت گرم خوب گفتی
    • صبا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      1 0
      باسلام وعرض ادب وطن پرستی خودش نشانه‌ی ایمان آدمهاست. اگرفقط درمورد موضوعاتی که درباره‌اش علم داریم حرف میزدیم خیلی بهتربود. وحیدشمسایی هم سرمربیِ تیم هست وهم متخصصِ این‌کار و قطعا بهتر از ما وبیشتر از ما متوجهِ کارش هست و به نظر من بهترین تصمیم روگرفت. اگرهم قرارباشه تیمی تنبیه بشه،بدون تردید همین تیم فرانسه خواهدبود
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    شمسایی باید محروم شود تا بفهمه دنیا حساب و کتاب دلره
    • امیرحسین PL ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      پس فرانسه چی که تابلو بود میخاستن ببازن اونا نباید محروم بشن؟
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      59 4
      چرا شمسایی محروم بشه؟ فوتسال ایران الان در اوج هست تا الان کدوم مربی اینجوری بوده ؟
    • امیرعلی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      39 3
      با خودت چند چندی
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      34 2
      حرف الکی نزن
    • مهدی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      3 15
      هر دو تا تیم باید محروم بشنن البته فرانسه بیشتر روح ورزش لگد مال شد جوری هم باید محروم بشن درس عبرت بشه برای همه تیم‌ها و کشورها ایران 3سال فرانسه 7محروم بشن
    • دکتر علی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      1 1
      عزیزم تنها داشتن قانون کافی نیست، بلکه ضمانت اجرای قانون هم الزامیست!متاسفانه تنها قانون موجود، قانونه جنگله که اتفاقا چه موافقین و چه مخالفینش ناگزیر به انجام اون هستند
    • خسرو IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      10 1
      دوستان بهتر روحیه به تیم ایران بدید الان وقت چه تیمی ازقصد باخته نیست بیایید به احترام فوتسال ایران هیچگونه بی احترامی بهمدیگر نکنیم دورود به کسانیکه دلشان با تیم ایران هست ودعا میکنند برزیل را شکست بدهند
    • با شرف باش IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      2 0
      عزت دست خداست ،تو آرزو کن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    هر دو تیم با مربیانش باید محروم شوند
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      مشخصه یک لنگی هستی نه ایرانی
    • مهرداد IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      68 4
      بابا این آدمایی که میگن تیم ملی رو حذف کنند باور کنیم که اکثرشون ایرانی نیستن سیاهی لشکر دشمن هستن که میخوان ایران و ایرانی رو خار کنند ولی زهی خیال باطل
  • اکبر IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    من بعنوان تماشاگر از عملکرد غیر اخلاقی و ناجوانمردانه هردو تیم و علی الخصوص ایران شرم کردم . اگه تیمی ادعای قهرمانی داره تایلند و برزیل و مراکش و اسپانیا براش فرقی نمی کنه . بره بزنه قهرمان بشه . دو تیم ایران و فرانسه به نوعی به تیم تایلند توهین نابخشودنی کرده اند و باید ادب شوند .
  • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    ایران پادشاه فوتسال آسیا و ایشالله قهرمانی جهان.
    • امیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      17 4
      دلت برای تایلند مثل اینکه خیلی می سوزه؟!
    • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      7 3
      اتفاقا خیلی خوب وباتفکر بازی کردن تا مصدوم ندن وخسته نشن ...
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      3 1
      الان فهمیدی پادشاه فوتبال
  • بیرامی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    سلام،دقیقا،حرف حق رو زدند،فوتسال بازی نکردید،خودتان را مسخره جهان کردید،تیمی که بخواهد قهرمان جهان شود،دیگر دنبال گروه آسان و سخت نمیره.
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    پرچمت بالاست آقای شمسایی یک عده‌ای هرکاری بکنی بازحرف میزنندچون باتومشکل دارند؛باعزت ایران کارندارندحتی اگرتوی گروهتان باحالترین امتیازسعود کرده باشی؛به نظرمن منطقی بازی روشروع کردندولی بعدغیرت ایرانی نگذاشت بازی بدتموم بشه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    باسلام و عرض ادب فقط میگم فاجعه؟!!!!!!!!! یک محرومیت حداقل یکساله برای تادیب شاید دل ایرانیان را شاد کند برای هر دو تیم!!!!!¡
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      13 2
      مریضی وطن فروشی هرچه زودتربایددرمان شود
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    46 24
    البته این رسم در فوتبال هست ، مثل تیمی که صعود کرده بازی بعدی تیم دوم رو میفرسته زمین ، فقط اینگونه موارد باید از قبل اطلاع رسانی بشه که علاقمندی که میخواد بازی دوتا تیم مطرح رو ببینه بدونه چی در انتظارشه که تیم اصلی در میدان نخواهد بود اینجا هم گل خوردن الکی دروازه بان فرانسه شایسته نبود نه تاکتیک اتخاذ شده تیم ایران برای یک بازی آروم و فشار نیاوردن
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      18 4
      تو اگه ایرانی بودی این حرفو نمیزدی ...!
  • نصرالله IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    53 8
    میگم مگه ایران امتیاز میخواسته که بخواد توانی کنه خب فرانسه نمیخواسته تیم اول بره که با مراکش بازی نکه فرانسه توانی کرده بخاطر که دوم بشه و با تایلند بازی کنه
    • ناشنای IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      14 1
      باسلام تبانی صحیح است
  • عباس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    91 13
    مهم اینه که ایران برده شرافت مردانه هم برده و در صورت تساوی باز هم اول بود و در اخر اونایی که از برد ایران ناراحت شدند اخر بی شرفی ان یا علی
    • گرامی گچساران ابوذر IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      10 37
      مربی و خود تیم از این برد ناراحتند پس.... ندین
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    71 8
    لطفا انقدر خودزنی نکنید ، فوتسال ما تو دنیا از بهترینهاست واز هیچ تیمی هم هراس نداریم وبرای اول شدن باید همه تیمها را شکست داد حالا فرقی نمیکنه ماقبل فینال یا فینال با رقبای اصلی مسابقه بدیم ، تیم اول صعود کردیم ایشالا برزیل رو هم بعد از مراکش میزنیم و میریم برای فینال ،، لطفا انقدر برای تیم کشورمان حاشیه درست نکنید وحامی وپشتیبانش باشیم تا با روحیه و انگیزه بهتری ادامه بدهند
  • Mohammad IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    40 8
    حالا مثلاً جای تیم ها تغییر می‌کرد برای تیم های دیگه فرقی میکرد😂😂
  • حسین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    63 12
    آقای شمسایی هم یه بازیکن و مربی با اخلاقه و بازی هوشمندانه ای رو نمایش داد.به نظر من بهترین بازی با شرایط موجود رو انجام داده که باخت نده که خجالت هم نداره
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    62 10
    اتفاقا اصلا نباید به اب اتش میزدن همو راحت ۴ تا زدن برا چی مسدوم بشن یا انرژی از دست بهند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    55 6
    درست میگه آفرین بچه ها فرانسه ترسو رو بردید کاش ده گل میزدید
  • علی گرجی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    56 11
    صدبار در جام جهانی فوتبال مشابه این اتفاق افتاده و کسی هم معترض نشده
  • نوروزی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    63 8
    الله اکبر از این همه انتقاد بیجا بردن،دمشون گرم ان شاالله پیروزی تا آخر
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    باید تیم ایران رو جریمه سنگین کنند وچند سال محروم دمشون گرم
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      80 11
      اونایی که میگن ایران باید محروم بشه اصلا ایرانی هستن؟شماها ایرانی نیستید پس زور نزنید خودتونو جای یک ایرانی دلسوز جا بزنید
    • ایران IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      21 0
      عجب قضاوتی؟؟ مربی و بازیکنان دوست داشتند این طور بدون دغدغه بازی کنند چون نیازی به امتیاز، نداشتند با مساوی بدون درد سر هم اول بودند پس نیاز نبود خودشون را به آب و آتش بزنند و مصدوم کنند.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    16 28
    خودمان را گول نزنیم ،از گذشته و حال خود عبرت گیریم.
    • ...... IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      8 1
      اصلا بازی رو دیدی چرت و پرت میگی ؟
  • Javad IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    32 3
    ای اف سی نباید انقد بیفکر باشه باید تیم های اول بازی اسون تری داشته باشند تا تیم ها نلاش کنن برای اول شدن
    • حسین US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      28 6
      سلام نتیجه این بازی به هیچ تیمی ضررواردنکرده وسبب حذف تیمی نشده پس این حرفها برای چیست
    • R IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      0 0
      چه ربطی به ای اف سی داره
  • کامل IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    16 65
    شمسائی آبروی هرچه ایرانی را متاسفانه برد.
  • مجید IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    52 26
    کسایی که نظر بد راجع به تیم ملی ایران میدن ایرانی نیستند پناهندگان توی ایرانن که از حسادتشون دارن این نظراتو میدن.حالا خوبه همه چیز فوتسالشون از کشور ما هستش وگرنه اینا توی جام محلات هم راشون نمیدادن چه برسه به جام جهانی.همه چیزشون از ایران و ایرانیه ولی چشم ندارن ایرانیرو ببینن
  • سبحانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    67 29
    سلام چرا عادلانه سخن نمی گوید وحید شمسایی عزیز مردانه بازی کرد و پرچم مردانگی وجوانمردی ایران همیشه بالاست.
  • مسعود IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    50 6
    سرمربی مراکش هم اگه جای مابود وازقبل صعودش مسجل بود به آب وآتش نمیزد
  • ... IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    48 12
    ... دوست داشتن این سبک بازی کنن دمشوون گرم
  • علی اصغر لشکری DE ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    33 4
    اشتباه بزرگ از ان برگزار کننده مسابقات هست که باید درچنین موقعیتی حق انتخاب جایگاه مرحله بعد را به پیروز مسابقه میدادند دراین صورت شاهد بازی زیبایی میبودیم لازم به ذکر هست این اتفاق ممکنه باز هم پیش بیاد باید راهکار منطقی ومعقول ارایه دهیم
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    30 10
    باید سفت ومحکم بازی میکردیم ۱۵ گل بهشون میزدیم
    • مهدی DE ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      0 0
      احسنت به شما راهکار خوبی بود البته باید کمی پخته تر شود
  • Hhhhh IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    17 34
    باسلام، فقط حیف تماشاگران که پول بلیط شون سوخت،واقعا هر دو تیم باعث تاسف شدن...
    • ناشناس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      38 13
      تونمی خواهددلت‌برای‌بلیط‌تماشاگران‌بسوزد توایرانی‌نیستی اگرباشی‌طرف‌تیم‌ملی بایدباشی وطن‌فروش حسودهرگزنیاسوداقای شمسایی دمت‌شما‌گرم‌موفق باشید.به کوری چشم‌دشمنان
  • غلامرضا صفوی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    29 6
    نیمه اول خوب نبود ولی نیمه دوم خوب بازی کرد ایران
  • hhhhhh IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 19
    به نظر شما اگه تیم‌هایی حرفه ای مثل برزیل،اسپانیا... بود اینجوری بازی میکرد؟؟؟
  • امیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    28 9
    سلام بازیکنان ما آنفولانزا داشتن محروم ومصدوم داشتیم با این وجود با ۴ گل فرانسه را بردیم آن کسانی که اعتراض دارن برن به فرانسه بگن چرا ۲۰ تا گل نکردی حد اقل باید نیمه اول هم ۱۰ تا میخوردی چه ربطی به ایران داره ایران جوانمردانه بازی کرد برد
  • آبی بیکران IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    30 4
    فرانسه آبروی خودش رو برد و کاملا واضح بود که اگر دروازه ایران بدون دروازه بان هم بود آنها توپ رو بیرون میزدن کما اینکه یکی دو مورد بطور واضح اینکار را کردند
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    34 5
    افرین نگران ھیچی نباشید شما بھترینید مردم ایران شما دوس دارن ھر نتیجہ ای بگیرید خوبہ ھمہ چیزو فراموش کنید فکر کنید جام جھانی تازہ شروع شدہ واسہ ۳ امتیاز بجنگید نہ تعداد گل خدا بہ ھمراھتون
  • هومن حمید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    15 4
    مگر با نتیجه این بازی تیم‌های دیگر ضرر می‌کردند، نتیجه این بازی به بازی‌های آینده همین دو تیم مرتبط بود ، مسئولان ایران باید به این یاده گویی ها عکس العمل نشان بدهند .
  • ناشناس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    26 0
    دوستان که نظر میدید توجه کنید غلط املایی نداشته باشید زشته بخدا صعودو با سین بنویسیدتباتی روتوانی
  • امین IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    29 10
    چرا یه عده شل مغز حالیشون نیست ما احتیاجی به اب واتش زدن نداشتیم تیم اول بودیم بامساویم اول بودیم چرا سخت بازی کنیم مصدوم بدیم
    • هومن حمید IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      ببخشید گاهی مواقع کلماتی را که تایپ میکنیم اشتباه نوشته میشه مثلا من تایپ کردم یاوه ولی یاده شده است ، ممنون از شما .
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 3
    خب گل به خودی میزدید !
    • محمد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 3
      احسنت
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 16
    واقعا بازی شرم آوری بود آخه میدانهای جهانی و قرعه کشی در مسابقات جایی برای تیمهای ترسو و محافظه کار ندارد
  • گلدن هرت IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    19 4
    حالا این تایلندیه که اینقدر خشمگینه و شلوغ کرده، میخواست با ایران بیوفته؟!!! ایران که همه جوره از فرانسه سره. ایران با پیروزی و گل‌هایی که زده مشکلی نداره. اگه مشکلی هم باشه متوجه فرانسه هست
    • مجتبی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      12 14
      مشکل مربی تایلنددرعدم بازی جوانمردانه است که حق بااوست.
  • هومن حمید IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    23 2
    در اکثر بازی‌ها در دنیا تیمی که به مرحله بعد صعود کرده در بازی آخرش از نفرات ذخیره استفاده می‌کند و نمیخواهد بازیکنانش برای مرحله حذفی مصدوم و محروم شوند ، پاینده باد ایران .
  • راوی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 27
    اونیکه میگه تبانی نبود فوتبال بازی نکرده ، آقای شمسایی مگر شما قهرمان جهان بودی که تلاش می‌کردی قهرمانی را تکرار کنی !!!! یادت باشه ایرانی غیرت و وطن پرستی را به قهرمانی ترجیح میده. باید از اول مثل یک ایرانی واقعی می‌جنگیدید ، ایرانی در جنگ با عراق ثابت کرد با دست خالی می‌تونه مردانه بجنگه ، جام هم اگه بیاری که نمیتونی بیاری ، از عزت ایرانی دفاع نکردی ‌‌
  • حامد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 32
    اینو مینویسم بمونه به یادگار ن ایران ونه فرانسه ب فینال نمیرسن .بااین بازی مسخره ک. نیمه اول کردن شوت بی هدف ب سقف های خجالت
  • امید US ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 27
    واقعا خجالت داره آخه به جه قیمتی شرافت هم خوب چیزیه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    24 6
    همان هایی که توپ انتقادشان پره اگه تیم خودشان شرایط ایران را داشت چه بساچندتاگل بخودی هم میزدن حالا شدن سنبل بازی جوانمردانه اگه قراره تیمی تنبیه بشه آن تیم فرانسه است نه ایران تیم ایران بهترین کارراکرد دم بچه ها گرم پیش بسوی قهرمانی
  • سعید IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    21 9
    یه عده معاند وطن فروش دارن نظر می دن که ایران ناجوانمرد بود،حرف بی خود می زنید،ایران تیم اول صعود کرده بود نیم اول همیشه تیم ها معتاد بازی می کنن نیم دوم هم 4 تا زدیم،دمت گرم اقا وحید شمسایی،هر کی هر چی میگه چرت میگه،یعنی یه مربی هم خوب هست شما مردم گند می زنید به همه چی
    • غلام IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      7 6
      محتاط نه معتاد آدم بیسواد که ادعای وطن پرستی داری....بحث وحید شمسایی نیست.هر مربی دیگری هم با این تفکر به زمین می رفت ،بازی جوانمرد آنه را رعایت نکرده!!!!!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    33 5
    اینهایی که علیه ایران پیام میدن نه ایرانی هستن وفقط سوزششون از وحید خان شمساییه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    11 20
    واقن متأسفم با دیدن این بازی چه فایده از قهرمان شدن مون اگه قراره قهرمان باشیم باید مردانه قهرمان باشیم نه این طوری با بی آبرویی زحمات چند ساله رو یه لحظه به باد دادن
    • ناصر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      7 18
      دقیقا حرف شما درسته...
    • حسین IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      3 17
      من که واقعا حالم از این بازی داشت بهم میخورد، وقتی احترام به بیننده کشور نمیزارن ،خیلی متاسفم ،،
  • عمر IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    25 6
    لعنت به کسایی که به ضد ایران حرف میزنن
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 0
    اول که این حرفا تیم مراکش رو پر روحیه میکنه که چقدر ما قوی هستیم که از ما میترسن واما تیمی که بازی رو برده غلط میکنن هر کس با هر مقامی به تیم ما اهانت کند حال مربی دیده در صورت مساوی هم در صدر هست چرا باید فشار بیاره وقتی تیم روبرو راضی به این است مگر مغز خر خوردیم که فشار بیاریم و بازیکنان رو خسته کنیم یا اسیب ببینند در صورتی هم مصدوم داشتیم هم محروم بروید یقه فرانسه رو بگیرید .تایلندیا اینو از این میگن که همه روشون حساب نکردن واگر تیمی سودای قهرمانی در سر دارد از هیچ تیمی نباید ترسید
  • Sadi IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    18 2
    دمشون گرم خسته نباشید می گم به تمام بازیکنان و همه مجموعه ایران سر بلند ایران قهرمان
  • مهدی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 2
    شما که فقط نیمه اول دیدی برو نیمه دوم هم تو اینترنت ببین بعد انتقاد کن،ایران دوست داشت نیمه اول فرانسه بسنجد و در نیمه دوم فرانسه رو لوله کرد حالا اونا هر جوری دلشون خواسته بازی کردن به ما چه مربوط
  • رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    15 1
    حالاتایلندهم ترسیده دنبال اینه بدون بازی بردمرحله بعدبافرانسه بازی نکندوفرانسه محروم بشد
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 3
    نیمه اول آقای شمسایی آنالیز می‌کرد میخواستم محتاط،بازی کنن تا برا بازی بعد که حذفی بود دستش باز تر باسه برا انتخاب بازیکن بعدم که بردیم این فرانسه بپد بد بازی کرد
  • ... IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 19
    ورزشکاران در هر رشته ای باید تلاششان را برای برد بکنند. اما متأسفانه ورزش در جهان سیاسی و ناجوانمردانه شده است! این نشان ضعف است که تلاش کنی تا در مقابل تیم ضعیف بازی کنی!!! و...
  • حمید امیری IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    14 2
    واقع امر این استکه هر دوتیم تلاش میکردند دوم بشوند... و یقینا" هردو هم حق رو به خودشون میدادند بعنوان یک تاکتیک... چون هر تیمی تلاش میکنه تا بهترین نتیجه رو در جام بگیره و این یک قانون نانوشته است و ورای هر قانون جوانمردانه ای منطقی هم بنظرمیرسه ... حال چرا دوستان به جان هم افتاده اند را درک نمیکنم...!؟
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      11 1
      دشمن شمسایی هستند
  • تیمور عباسی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    15 4
    درود بر آقا وحید شمسایی انشاالله که همیشه موفق باشید و آنهایی که حرف در مورد این بازی واقعا وحید می زنند فقط بخاطر اینکه ایشان طرفدار پرسپولیس هست وانها میسوزند
  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    28 4
    درود ب همه ایرانیا ک معنی ایرانی بودنو میفهمن کسانی ک نظر منفی دارن مطمئنن فقط میخوان کارای بزرگ این تیمو بی ارزش کنن..اینا همون خائنای وطن فروشن ک همه میشناسنشون و الانم چون تیم ملی قوی شده از حسادت دارن میترکن🤣🤣
  • احمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    9 21
    فقط اخراج همین
  • Sohyl Kia IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    24 1
    هیچ انتقادی متوجه ایران نیست ایران با مساوی هم به عنوان تیم اول صعود می‌کرد
  • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    24 4
    مثل اینکه یسریا خیلی سوختن ایران سعود کرده نگران نباشید تا فینال هم میره بیشتر بسوزید
  • خسروپرویز IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    8 15
    شما که آقای شمسایی قبل از بازیها شکایت داشتی از کمبود بازی تدارکاتی ،خب، بازی با فرانسه بهترین بازی بود، بهترین بازی برای بازیکنان ذخیره،،، اما هر دو تیم ایران و فرانسه ندانسته توهین بزرگی به ملت و تیم تایلند کردند باشد که تاوان آنرا کارما از هردو تیم بگیرد
  • مجید IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    11 2
    این یعنی قانون و قوانین در این مسابقات مشکل داره باید اصلاح بشه که تیم قبل پایان مرحله گروهی ندوند به کی می خورند
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    21 7
    اینایی که میگن ایران محروم بشه افغانی های ساکن ایران هستند اینجا کامنت میزارن
  • فرزاد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    22 4
    مسخره ست... اصن به کسی چه مربوطه که ایران سست بازی مسکنه یا نه...بخودش مربوطه بخواد ببره یا ببازه...
  • ناشناس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    9 10
    آقای شمسایی عزیز شماهم بازیکن خوبی بودی وهم مربی خوبی هستی شما بجای انتخاب مسیر راحتر باید خودباوری بچه هارو بالا ببرید اعتمادبه نفس وفعل خواستن رادربچه ها تقویت کنید عزیزمن ما ایرانیم وبرزیل وپرتغال واسپانیاو...بایدازروبروشدن بامابترسن
  • کیهان رحمانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 17
    باید بازی میکردین اگرجام میخواین باید همه روببرین ۰نگین این ضعیفه این خوب بازی میکنه بااین بازیتون بی احترامی کردین به شعورمردم ۰ایرانی باغیرت بازی میکنه
  • غیرت ایرانی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    28 5
    مثل اینکه خبرنگار های داخلی بیشتر از حریفان با ایران دشمنی دارن.به نظر من در قدم اول باید با خبرنگاران و خبرگزاری های داخلی برخورد جدی و نهایی بشه.حالم از تیترتون بهم خورد
    • حسین کریمی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      2 15
      شمسایی اشتباه کرد . استراتژی خوبی نداشت. باید از اول بازی ترکیب کم تجربه ها رو می‌گذاشت تا برن و بازی کنن بدون فشار آوردن و تعویض. اینجور همه چیز به نفع ایران بود. حیف شد
    • فاضل IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 3
      ببینید دوستان کادر‌فنی خوب میدونست در صورت اول شدن به سخت‌ترین قرعه ممکن میخوره و بالا رفتن صعود کردن واقعا سخته .بخاطر همین هر دو تیم تلاش کردن به عنوان تیم دوم باشن .که فرانسه متاسفانه موفق شد .
    • ...... IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      6 0
      بازی شما دیدین؟ اگه دیدی متاسفم چنین حرف مسخره ای زدی الان کل ایران رو خودت بردی زیر سوال بازی اصلا به ایران ربطی نداشت
  • رضا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    12 0
    ایران تو نیمه دوم بهترین بازیش رو ارائه داد، این هجمه ها واسه اینه که نزارن تیممون قهرمان بشه،با کمک خدای بزرگ انشاالله این دوره قهرمان میشیم
  • محمد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    14 0
    ایران تو این بازی سربلند بود ..چرا یخه فرانسه رو نمیگیرن..حالا اگه ما اینکار رو میکردیم که وا ویلا میشد..متاسفم در فیفا جای نداریم زورمان نمرسه..
  • رضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    8 1
    من نیمه دوم بازی رو دیدم و لذت بردم ایران عالی بازی کرد .خب وحید شمسایی راست میگه ما ۴ تا زدیم ۴تا نزدیم .برن یقه فرانسه رو بگیرن که با تمام وجود بازی نکرد
  • محمد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    17 0
    نمیدونم بعضی ها چی میزنن..مثل اینکه ما بردیم چهار تا زدیم این فرانسه بود که بازی نکرد..
  • M IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    7 0
    سلام حرف شمسایی درسته آقای عزیز دنبال حاشیه نگرد تیمی که بخواهد قهرمان شود همه را باید ببرد
  • رضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    9 0
    امیدوارم که تایلند بازی با فرانسه را ببرد
  • محمد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 16
    خیلی از هم وطن ها صاف تمام تقصیر انداختند گردن فرانسه هم وطن ما مردم ایران باید یاد بگیریم واقعیت بپذیریم. پذیرش واقعیت آینده بهتری برای ما و آیندگان رقم خواهد زد
  • احمدقربی جبلی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    14 0
    دم آقای شمسایی گرم بهترین وبی حاشیه ترین مربی .وهرجوردلش بخوادبازیکناشومی چینه👌👌👌👌👌👌
  • بهنام IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    4 14
    واقعا متاسفم برا شمسایی وبچه ها .حالم بهم خورد وقتی نیمه اول رو دیدم
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    15 2
    به هر حال، ما بردیم جای خوشحالی هم درد این طرف مقابل هست که بازنده بود افتخار ایران سربلند انشالا بعدی هم با برد چون آنها از ترس مقاومت نکردن آنها بازی بعدی را حواهند باخت
  • سجاد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    8 0
    سلام. وقتی شرایط رو اینجوری می دیدند باید ده دوازده تا فرانسه‌رو می زدن تا تحقیر بشه هرچند همین الانشم تحقیر شده ...این خوی استکباریش نوی ورزش هم هست ممکن بود هرکسی جای بچه ها بود هم همین رفتار رو داشته یاشه
  • طالب عباسی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    14 1
    فرزندان آلبانی نشینان باز شروع کردن.. بدبخت ها ی وطن فروش.. خجالت بکشید..هیچ وقت سربلندی کشور ونخواستین همیشه دنبال یک حاشیه یک نقطه.بودین وهستین..خدا هدایتون بکنه
  • حرف حساب IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    15 0
    آفای شمسایی درست میفرمایند...اگر فرانسه شل بازی کرده و یا خواسته ببازد، تقصیر تیم ملی فوتسال ایران چیست؟ به قول آقای شمسایی اگر ایران گل هم نمی زد و مساوی می‌کرد باز هم اول این گروه بود و صعود می کرد....تایلندی ها گویا از تیم فرانسه وحشت دارند که اینگونه مزخرفات بهم می بافند....
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    10 0
    هرکی راجع به بازی ایران نظرمنفی میده بیخود می‌کنه صلاح این بود، نیازی به صرف انرژی زیاد نداشتیم بازی کردیم گل هم زدیم
  • بهلول IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    3 6
    ... اخراج تیم ایران و فرانسه کحای مقاله بود؟
  • محسن امینی از برازجون IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    3 5
    ما بردیم اما از همون اول بازی باید برای بردن و زدن گل بیشتر شروع می کردیم، نه از شروع نیمه دوم
  • امیر عباس IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 6
    من که زدم سیتی و آرسنال سراسر از هیجان فهمیدم می‌خوان واسه دوم شدن نجنگن
  • ناسیونالیسم IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    14 0
    اینهمه فشار و سوزش؟ منطقیه دشمن کم نداریم!
  • رضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 0
    چرا روی این تمرکز نمی کنید که تیمی که با شرایط عالی تر در گروهش اول شده باید با تیم سوم گروهی دیگر مسابقه بدهد و تیمی که در گروهش با نتایجی ضعیف اول شده با تیم دوم گروهی دیگر؟ کجای این روش فعلی منطبق بر عدالت است؟
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    1 2
    گیردادیدبه فوتبال چیزی که مردم دوست دارند که دلخوشی جوون‌ها رو هم ازشون بگیرید....
  • از IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 15
    من که بازی ندیدم ولی به نظرم هرکودوم رو 5 سال از شرکت در مسابقات مختلف محروم کنند تا درس عبرتی بشود برای تبانی گران.... لعنت خدا بر تبانی گر
  • جیرفتلی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    6 2
    گل اول پای ش کشید دروازبان فرانسه ،، تا توپ وارد دروازه فرانسه شود، خیلی تابلو
  • عبدالله IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 0
    بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند فرانسه هم تیم خوبی است و باید به اونایی که اعتراض کردند باید بگویم آب اونجا بریزید که داره میسوزه
  • قربانی سفید کوهی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    1 8
    بایستی گروه حذفی را قرعه کشی کنند که اینگونه بازی کنند
  • ارش IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 16
    بنظر من باید شمسایی و کلا از ورزش محروم کنند و تیم ایران هم اخراج بشه
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    7 1
    فالکائو حرف بی ربط زیاد میزنه فرانسه در مرحله گروهی از همه تیمها گلهای زیاد خورده حالا قرار بوده از تیم رنگ چهار گل نخوره و نبازه 😂
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 8
    چقدر سرگرم فوتسال شدید؟ نون بیشتراز ۴تا با یه کارت نمیفروشند اونوقت صحبت از غیرت و تعصب ملی میکنید؟ چه آدمهای سرخوشی هستیم ما توی دنیا حتما و بدون تعارف، دممون گرم
  • تقی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    5 0
    چرا دروغ می گویند
  • ایرج IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 2
    بهترین حالت بنظرم اینه که فیفا باید مرحله بعدی بازیها برحسب صعود تیم‌ها امتیازها وتفاضل درنظربگیره هشت اول ودوم مشخص وقرعه کشی بشه ولی تیم‌ها که همگروه بودن درمرحله حذفی باهمدیگه روبرویش
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    1 15
    جفت شان اخراج شود
  • اصغر IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    7 0
    سلام.مسابقه است و مبارزه ودرصحنه جهانی چاره ای جز جنگیدن با روحیه وامید نیست ،وفرزندان ایران اسلامی میتواند بهترین باشند ،ان شاالله.خداوند یاروتان
  • Rm DE ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    7 0
    چرا همش دروغ میگید کجا اخراج کردن ادم رو میترسونید با این شایع ها کاری کنید که اخراج کنن
  • محمد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    7 0
    فک کنم تنها کسی که باید خوشحال باشه مربی تایلنده اگه به ایران میخورد که ۱۰ تایی میشد.بعدش هم به کسی مربوط نیست تاکتیک تیمه
  • US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    5 1
    سر تیتر چی نوشتی منظورت از حذف ایران چی بود
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    1 9
    خیلی به هم توهین نکنید واقعیت این بود که فوتبال نبود همین و تصمیم فیفا هر چی. باشه قطعا درسترینه و این هیچ ربطی. به وطن پرستی نداره
  • کیان IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    7 0
    حرف شمسایی قابل قبول هست... تیمی که صعود کرده دلیلی نداره به اب و اتش بزنه و بازیکنانش خسته و حتی مصدوم شود ولی فرانسه ضایع بود
  • بی نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    17 0
    ماشاالله ایران ..احسنت به بچه های شیر مرد ایرانی .. همیشه پرچم ایران بالاست..مهم هدف است
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    15 0
    احسنت به ایران و وحید شمسایی لطفا وطن فروشا خفه بشن که دیگه حناشون رنگی نداره
  • حسین IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    18 0
    ما کاملا عاقلانه بازی کردیم
  • علی حاج باقر DE ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 2
    بنظرم هیچی نگیم بهتره٠همه رو کیش مات کردند
  • Saeed IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 29
    از شمسایی بیشتر ازین انتظاری نبود تاسف تاسف
  • Javad IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    6 1
    شما ها از فوتسال چی میدونین🙂
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    14 0
    ربطی به ایران نداره این فرانسه بود که بازی خراب کرد فرانسه باید خارج شده به ایران ربطی نداره
  • سهیل IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    3 8
    والا یه شوت نمیمه دوم زدیم رفت تو گل. یعنی نیمه اول اگه میخواستیم ببریم صد تا گل میزدیم... مربی ترسو
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    2 6
    بزرگترین جایزه جایزه بازی جوانمردانه است که بایستی نصیب تیم شود دیگر جایزها در رده بعد بایستی قرار گیرد
  • سياوش باقري IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    4 1
    خدايا چهره رقابت آور فوتبالي و بازي مهيج و تماشايي داشته باشم ... .
  • ابوالفضل IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    5 0
    به نظر من تایلند فرانسه رو میبره حالا نگاه کنید
  • عاشق فوتبال و فوتسال IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    13 0
    آقا حالا به هر علت،تیم ایران که بازی را برده عوض اینکه پشتیبانی کنید،دارید تیم کشور را تخریب میکنید،اگر مساوی شده بود می‌شد یه بهونه آورد ولی الان تیم ایران برده
  • Jamal IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    11 0
    در صورتی خیلی حال میکنم که تایلند فرانسه رو ببره.
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    5 2
    تیم دوم را میفرستادی داخل زمین هم جانانه بازی میکردند وهم تجربه خوبی بود آنوقت هرچی باداباد
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 4
    هر کسی که از فوتسال و جوانمردی چیزی میفهمه میدونه که این فوتسال آبروی جام جهانی و ایران و ایرانی رو برده تعصب بیجا چیه خداوکیل من جلو تلویزیون فقط آب دهانمو میخوردم از غصه و بی حرمتی شمسایی و تیم ملی به تماشاگران تلویزیونی و سالن
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    تایلند ها مربی شون شکر اضافی خوردن ربطی بهشون نداره مربی ها برا تیمشون تصمیم مگیرن
  • آزاد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    ..یکی به من توضیح میده چرا تایلند یا بقیه ناراحتن نوع بازی اینا چه ربطی به اونا داره ؟؟ بلاخره یکیشون می‌خورد به تایلند تازه مراکش که قویتره ! ممنون میشم بگید
  • عاشق وطن IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    درود بر بچه های تیم فوتسال و آقا وحید شمسایی دمتون گرم
  • حسین IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 1
    اینایی که میگن ایران محروم بشه قسم میخورم دو سومشون مثل خود من بازی رو ندیدن فقط از اینترنت خوندن و حالا کارشناس فوتسال شدن آقا ازشون بپرسین گلها رو کی زد اگه تونستن جواب بدن من سرم گرو میذارم
  • علی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 4
    اگه به غیر از ایران،تیم دیگری مقابل فرانسه بود و این بازی مضحک رو انجام میداد ،،،رسانه های ما گوش فلک رو کر میکردن و آبروی اون تیم رو میردن،،،ولی چون پای ایران وسطه فعلا ،سکوت اختیار کردن!!!
  • فرزند ایران IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    دوستان تمام نظرها را خواندم متاسفانه قضاوت سخته ! موضوع را اونایی که باید بررسی کنند انشالله بلد هستند که بدون تعصبات رای بدهند
  • امیر حسین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    من گلها رو که دیدم خندم گرفت تو تاریخ فوتسال سابقه نداشته یه دروازبان چهار شوت تو چهار چوب باشه و هیچکدامش رو هم شیرجه نزنه این که دیگه مشایعتش میکرد😂 اگر محرومیتی باشه باید شامل فرانسه باشه!
  • فرشاد IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 4
    بایدتیم ملی ایران وفرانسه یکسال و مربی تیمها وکادر فنی حداقل دوسال از امدن ب ورزشگاهها محروم بشن
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 2
    کدام اب واتیش نیمه اول چرا دروازه خالی رو گل نزنید ؟؟چرا ؟؟منتظر گل فرانسه بودین؟اونوقت شما کار تیم مقابل رو انجام میدادین شایدم بهتر بود گل ب خودی میزدید مثلا ده تا و بهترین گلزن جام ام از ایران میشد
  • علی جهانی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 3
    بنظر من کارشناسان فیفا باید بازی رو آنالیز کنن واگر تبانی یا هرچیزی که نشان از این باشه که تیمها درست وجوانمردانه بازی نکردن باید محروم بشن تا فوتبال از ناپاکی ها دور بشه واینم بگم بهرصورت دور بعد به مراکش میخوردیم
  • دکتر علی IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 0
    آنچه مهم است منفعت تیم ملی است، و لازم به توضیح نیست که برای نیل به این هدف ابزار و مسیر را ایران مشخص خواهد کرد.
  • حمید IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    ربطی به ایران نداره . نیمه اول محتاطانه بازی کردیم
  • شیر فرهاد IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    مرگ بر امریکا ،اینا همش تقصیر برزیل هست ،باید برزیل اخراج بشه ،به دلیل اینکه هیچ کس دوست نداره با برزیل روبه رو بشه ،(یک آرژانتینی)
  • علی IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    من بودم به کل تیم میگفتم هیچ حرکتی نکنید نیروتونو نگهدارید برای نهائی. این مسخره بازیا چیه. مهم نتیجه ست.
    • فوتبالی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      0 0
      تقصیر مراکشه خخخخ
  • مهدی IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 1
    فاتحه بخون بره . اینقدر اعصابتون رو خورد نکنید . من در کل مخالف این همه توجه به ورزشی ها هستم . ثروت واقعی اون معدن هست که بدون ادعا کارگرهاش به فنا رفتن
  • مجید US ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 1
    آخ که چه حالی میده اگر تایلند فرانسه را بزنه، ،،مردونه من شیرینی میدم و آرزو می‌کنم یکی از اون اتفاق های فوتبالی بیوفته
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 0
    تایلندی ها خیلی غلط اظافه کردن که اینجوری نطق میکنن.
  • Hamed IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    سلام خب نیمه دوم هم نگاه میکردید نیمه دوم فقط ایران حمله کرد گولر فرانسه جاخالی میداد ک توپ بره تو گل بااینکه تیم اول بودیم چهارتاهم زدیم تموم شد
  • افشین IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    اگر نمی‌توانید خوب حرف بزنید، عاقلانه سکوت کنید .
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    اقای شاهین ک میگی نام مقدس ایران خراب شد توزندگیت یه عکس باشرت ورزشی داری امثال مثل بدترازفیقاهستن باید چیکارمیکردن بیستامیزدن چهارتازدن و بردن فقط عاشق اینید ک حرف بزنید
  • زیدان مسلمان IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    بازی نکردن یک مساله دفاع جانانه از این بازی هم یک مساله لاقل دفاع نکنین شما اومدین ابروداری کنین و بجنگین مورد دومی واقعا شرم اوره
  • صفا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    بعضی از داداشیا حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن رو بلدی که....
  • مجید IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 2
    شمسایی بیخود میگه اصلا آنفولانزا یی در کار نبوده. میدونست که به برزیل بخوره اوت میشه. البته حق هم داشته. البت اگه محرومشون نکنند. که حتما جریمه سنگینی داره خصوصا برا فرانسه
  • فقط خدا ID ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 3
    کارشان بسیار درست هست آبروی فوتسال را بردن ترسو ها
  • فرید DE ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    اصلا چه ربطی ب ایران داره دارن شلوغش میکنند بازی زیاد اهمیت نداشت ایران با یک مساوی هم می‌رفت بالا.مربی دست داره ذخیره هاش بازی بده تازه ایران بازی را برد.زنده باد ایران وتیم ملی فوتسال
  • کـــی یاس IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 0
    تاحدودی موافقم باصحبتهای شمسایی ولی وقتی میبینم درهرصورت صدرمیبودیم وفرانسه ترسوودنبال بازی کثیف/بایدگلبارانش میکردیم تادرتاریخ ثبت میشد!!! موافقین..
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    4 0
    فرانسه از اسراییل هم بدتر است ای خدا از تو میخواهم تایلند فرانسه را ببره وحذف بشه چقدر حال میده ایران هم ببره بره مراحل بعدی
  • رضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 2
    آقا تیم ایرانو حذف کنید برگرده تادرس عبرتی بشه برای شمسایی...
  • طرفدار تیم ملی DE ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    حق با شمسایی است و ایشان به درستی توضیح داده اند.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 1
    قطعا فرانسه باید توبیخ شود ولی نمی شود.
  • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    این غربی ها شیطان را درس میدن مخصوصا فرانسه نمیتونن ایران را ببرن میگن خواستیم ببازیم کی این حرف را باور میکند یک تیم اروپایی از ترس ایران خود زنی کنه
  • قیصر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 2
    راست میگند بقرآن من که داشتم بازیو تماشا میکردم احساس می‌کردم اینا ما رو بمسخره گرفتند نمایشی بازی می‌کردند باید محرومشون کنند
  • مجید IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    جالبه طرف دوکلاس بیشتر سواد نداره میاد نظر کارشناسی میده
  • وحید صومی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 0
    مهم پیروزی تیم فوتسال ایران بود که اون هم اتفاق افتاد ، تیمی که باید سرزنش بشه فرانسه هست نه ایران .
  • تا دی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    واقعا خجالت آور بود. بهترین تصمیم حذف هردو تیم از ادامه مسابقات و محرومیت یکساله خواهد بود.
  • ناصر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    سلام دوستان خوب یا بد چرا خودمون رو گول میزنیم بازی مزخرف و ناجوانمردانه ای بود
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    بنظرم من تیمی که ادعای قهرمانی داره نباید به اتفاقات جدولی توجه کنه باید فقط وفقط برا قهرمانی بجنگه حالا با هر تیمی که قراره رو در رو بشه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    اینم از فرانسه سرزمین آرزوی غرب زده ها که 4 بر 1 بردیمشون😅😂 راستی کارشون دروازه رو چرا رها کرد...😅😂 خدایی ما هرچی بودیم از اونها بهتر بودیم تیم اول بودیم نیاز به گل نداشتیم و 4 گل هم زدیم... خود تحقیری هم حدی داره هموطن آلبانی😅😂 باغ وحش غرب
  • محمد حسین IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    ماشالله به بچه های تیم ملی فوتسال خدا خیرتون بده... ب امید خدا قهرمان میشید و دل همه ما رو شاد میکنید خداقوت
  • ممد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 0
    به نظر من تیمی که میخواد قهرمان جهان شه باید از همه ی تیم های قوی رد بشه و این معنا نداره که مثل فرانسه بزدلانه بازی کنی
  • حسین،مهدی یار IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    3 0
    سلام به این نکته باید توجه کرد که مقصر اصلی اون بازی کسل کننده مسئولین برگزاری جام جهانی فوتسال بود که انگیزه کافی برای برنده بازی نداده بودن اگر ببازی به نفعت هست،پس عقل میگه بباز درست این بود که برنده با تایلند بازی کنه نه بازنده بلکه انگیزه برنده شدن در هر ۲تیم باشه.
  • طرفدار IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    تو بازی معلومه که شوت میزنه کی به مسیر توپ با خونسردی نگاه می‌کنه گل‌هایی که فرانسه میخورد یه تازه کار هم می‌توانست این توپ‌ها رو بگیره
  • محمد IT ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    من بازی را دیدم ایران مشکلی نداشت تیم صعود شده بود نیاز هم نبود بچه ها را خسته کند
  • علی FI ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    من طرفدار تیم کشورم هستم ولی هر دو تیم باید تنبیه بشن واینو همه فهمیدن از بازی مسخرشون
  • محمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    بسیار متاسف هستم که چنین اتفاقی برای تیم ملی کشور من اتفاق افتاده احتمال زیاد این اتفاق افتاده است و توانی و گاوبندی حتماً انجام شده است با ان که تیم ایران این بازی را برده است ولی به نظر من باید شدیدترین مجازات و جریمه را برای دو تیم فرانسه و ایران در نظر بگیرند تا روح جوانمردی در ورزش از بین نرود
  • دکتر نورالدین جعفری هزارانی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 2
    تیم های ملی فوتسال ایران و فرانسه مایه شرم ورزش هستند و هر دو تیم باید مادام العمر محروم شوند. حتی اگر فدراسيون بین المللی فوتسال این تیم ها را محروم نکند، فدراسیون فوتسال ایران باید برای دفاع از اعتبار ایران این تیم و مربیان و مسولین را مادام العمر محروم کند در غیر این صورت خود فدراسیون فوتسال از طرف وزارت ورزش محروم خواهد شد.
    • مجد IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      0 0
      نه فرانسه قصد باخت داشت ونه ایران چرا که اگر فرانسه قصد باخت داشت بابک گل میباخت او توان مقابله با ایران را نداشت همچنین جوانمردی درورزس. ا هم باید ازفرانسه یاد بگیریم مثل مدال طلا که پس گرفتند؟!
    • محمد IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      0 0
      ایران که این همه فوتسالش در حال پیشرفت هست ‌ نباید دست به چنین کاری میزد
  • اش IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ایناباایران دشمنی دارن ازهرچیزی یه داستانی می سازند برای ضربه زدن خیلی بی شرف تراز این حرفاهستن ازورزش گرفته تا مدال و .....
  • امیر ذاکر IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اگه محرومیت هم در راه باشه باید برای تیم فرانسه باشه! چون همه دیدن که سر گل اول علنا از جلوی توپ جا خالی داد!! والا تیم ایران که بازی خودش رو کرد هرچند به آب و آتیش نزد! ولی این مسخره بازی از جانب فرانسه بود!
  • وحیدی DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    واقعا هر دو تیم آبروی ورزش را بردند من بازی را نگاه میکردم بازیکن عمداً توپ را به اوت میزد ویا فقط،پاس به عقب می‌دادند که دروازبان هر دو تیم با پاس به عقب بازیکن عمداُ خطا میکردند تا تیم مقابل گل بزنه بازی ای به کثیفی در تمام عمرم ندیده بودم اخرای نیمه اول تلویزیون را خاموش کردم.
  • ایرانی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    واقعا بوده؟؟!!!!پس چرا فیفا به بازیهای کشورهای عربی که تبانی موج می‌زند تا یک کشور عربی بالا رود،و یا چرا فیفا به پنالتی گرفته نشده بنفع آلمان در بازی با اسپانیا در جام ملتهای اروپا علیرغم وجود VAR کهبرخورد توپ به دست بازیکن گوگوریا ازاسپانیا که ۵۰ سانت با بدنش در محوطه جریمه فاصله داشت گرفته نشد وووووو
  • احمد IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اخراج اخراج
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    تحت تاثیر این جو قرار نگیرید هر تیم دیگه ای هم بود همین کار رو میکرد.هرانسان بامنطقی دوست داره قرعه بهتری داشته باشه.حالا تیم ملی تایلند هم میخواد یه برد مفت با محرومیت فرانسه کسب کنه اینجوری میگه
  • کرم علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ایران این بازی را با افتخار و با نتیجه ای خوب برد و هیچ کسی نمی‌تواند به این تیم خوب و شناخته شده تهمت توانی بزند آن هم در برابر تیم فرانسه در هر صورت تیم ما اول بود
  • آقا فرهاد گل IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    همه چی واضحه تیم ایران با مساوی هم می‌رفت مرحله بعد.تو هیچ کشوری هیچ کشوری آنقدر که از بالا و پایین دستاوردهای این کشور رو تحقیر میکنن فقط مردم ایرانه.چه بلاییه دچار شدیم نمیدونم
  • ماهان IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    این دو تیم هردو حذف میشن همون مرحله اول
  • فرشید TR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    ای کاش هر دوتا تیمو ده سال منع کنند ،
  • morteza IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    برد ایران در تاریخ فوتسال نوشته میشه مهم اینه
  • حسین IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    فعلا به خاطر این اتفاق یه پنالتی بدن استقلال بزنه تا ببینیم چی میشه؟
  • Farah_Dezful city IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 1
    آقای شمسایی درست میفرمایند. نیمه نخست نیمه ی سنجش تیم رقیب است و در نتیجه با احتیاط بازی کردن و مساوی شدن.اما نیمه دوم مال مربی و نتیجه گیری نهایی است. که تیم ایران با قدرت و زدن چهار گل فرانسه با انگیزه را بردیم و هیچ بازی عجیبی ایران نکرده.
  • وحید IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 1
    اگر ما هم تو زمین بودیم و این شرایط را داشتیم همینکار میکردیم.مهم نتیجه هست
  • ناشناس IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    توکه‌میدونستی فرانسه برای دوم شدن در گروه شانس اصلی هست.دیگر این کارا چی بود.نیمه اول بازی نکردین..بعدهم آنفلانزا‌بهانه بود برای باخت احتمالی به فرانسه که فیفا یقه شما را نگیرد.چرا بخاطر شرایط آب و هوایی تیم های دیگر آنفولانزا نگرفتن.
  • موسی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام. به نظر من هر دو تیم دور بعد میبازن .چون هم تایلند خیلی تیم خوبیه و هم مراکش .تیم ایرانم که اکثرا آنفولانزا گرفتن.شایدم بازیکنای فرانسه از ترس اینکه مریض نشن زیاد با تیم ایران درگیرانه بازی نکردن.😅
  • ناشناس IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    این موضوع الان خودش شد یک شوک منفی به تیم ملی و درصورت باخت به‌مراکش آقای شمسایی باید تبعات آنرا بپذیرد
  • NO ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    چرا تیتر دروغ میزنید؟
  • Hamid DE ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    احتیاط بازی کردن با عمدا کم کاری کردن و توپ ها رو عمدی خراب کردن و وقت تلف کردن های بیهوده کاملآ فرق داره و بابت این بازی مسخره باید هر دو تیم و علی الخصوص فرانسه رو شدیداً تنبیه کنند تا یک بار دیگه برای فوتسال از این اتفاقات نیفته
  • محمد IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    جوان مردی مرد.فرانسه که آبرو نزاشت ایرانی ایرانی قدیم
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    خاک برسرتان تو ورزش هم آبروی ایران رو بردید
  • علی DE ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    تنها چیزی که باعث میشه تیمی جریمه بشه وجود اسم ایران بزرگه اونم بدلیل سیاسی
  • محسن سعیدی راد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بچه ها دمتون گرم... ب قول حمید شمسایی عزیز یقه مقصر بگیرید.... ان شاءالله مراکش می‌بریم
  • عزیز محمدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    مردانه بازی کردن فقط برای ایران است فرانسوی‌ها نه در ورزش بلکه درهیچ چیز بویی از مردانگی نبردن***